بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان از کدام سایت انجام می گیرد ؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

گاهی اوقات افراد رمز عبور خود را برای ورود به سامانه ضمن خدمت و یا سایت آزمون های ضمن خدمت فراموش می کنند. در این مواقع، امکان بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. به طور کلی رمز عبور سایت ضمن خدمت، همان رمز عبور سامانه جامع یادگیری فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir می باشد که مراحل ثبت نام در دوره های ضمن خدمت در این سایت انجام می شود.

 

به همین خاطر برای بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت نیاز است افراد به سایت ltms وارد شده و رمز عبور خود را از طریق این سایت بازیابی نمایند. لازم به ذکر است که دو روش برای نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. اولین روش ورود به سایت ضمن خدمت به نشانی rayadars.com و کلیک کردن بر روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» می باشد. دومین روش نیز ورود به سایت ltms.medu.ir برای بازیابی رمز عبور می باشد.فراگیران برای وارد شدن به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان باید کد ملی ، کد پرسنلی و رمز عبور را داشته باشند و در صورت فراموشی اطلاعات ، نمی توانند از خدمات سامانه استفاده کرده و وارد دوره های آموزشی شوند. در این مطلب می خواهیم راهنمای بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان و نحوه بازیابی نام کاربری و رمز عبور در سامانه ltms را ارائه دهیم.

موارد مورد نیاز برای بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

دقت داشته باشید که در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان و نیاز به بازیابی آن به چند مورد مهم یعنی شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی نیاز مبرمی دارید.

در نتیجه، قبل از هر گونه اقدامی برای دریافت و بازیابی رمز عبور ضمن خدمت فرهنگیان این موارد مهم را آماده داشته باشید.

 

راهنمای بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان برای هر یک از افراد و معلمان با طی مراحلی انجام می گیرد.

  • نکته اول : کلمه عبور جدید حداقل باید 6 حرف باشد که شامل ترکیبی از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و اعداد
  • نکته دوم : از کد پرسنلی و کد ملی نمی توانید به عنوان کلمه عبور استفاده کنید.

پس از تغییر کلمه عبور یکبار از سایت خارج شوید و این بار با رمز جدید وارد سامانه شوید تا اطمینان حاصل کنید رمز برای سامانه تایید شده است.

 

بار اولی که وارد سامانه می شوید ، حتما رمز جدید را ذخیره کنید تا در دفعات بعدی اگر آن را فراموش کردید ، دیگر نیازی به وارد کردن رمز جدید نباشد و سامانه به صورت پیشفرض و از قبل ذخیره شده ، برای شما باز شود.

در صورتی که با مشکل فراموشی رمز ورود ltms مواجه هستید، حتما طبق نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت، رمز عبور خودتان را بازیابی نمایید. خوشبختانه، نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت بسیار ساده انجام می شود و نیازی به وارد کردن اطلاعات خاصی برای بازیابی رمز عبور نمی باشد.

 

دقت داشته باشید که رمز عبور سایت ضمن خدمت، تنها برای شرکت در آزمون های ضمن خدمت نمی باشد، شما می توانید با این رمز عبور، در دوره های مختلف ضمن خدمت ثبت نام کنید و در آن ها شرکت نمایید. بدیهی است که بدون رمز عبور سایت ضمن خدمت امکان ثبت نام در دوره های ضمن خدمت و شرکت در آزمون های ضمن خدمت برای افراد وجود نخواهد داشت.

 

لذا توصیه می کنیم که اگر قصد شرکت و ثبت نام در دوره های ضمن خدمت را دارید، حتما با توجه به مراحل توضیح داده شده در مقاله، مراحل مربوط به بازیابی رمز عبور خود را انجام دهید تا بتوانید در دوره های ضمن خدمت ثبت نام و در آزمون های آنلاین دوره های ضمن خدمت نیز شرکت کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: